Foredrag: Bedre kundeservice og mersalg
Under foredraget Bedre kundeservice og mersalg sættes der fokus på, hvad god kundeservice er, og hvordan man i højere grad sikrer, at kundeservice får den nødvendige opmærksomhed i en travl hverdag.
Målgruppe
Medarbejdere beskæftiget med kundeservice.
Indhold
- Hvorfor er kundeservice vigtigt?
- Værdien af kundeservice
- Kundeservice – What’s hot? – What’s not?
- Hvad forstår vi ved god kundeservice?
- Hvad betyder kundeservice for jer?
- Hvilke kontaktflader bliver vi målt på?
- Kundeservice og mersalg
- Hvordan tackler vi kundeservicebrølere?
- Hvad spænder ben for god kundeservice?
- Lederens rolle og ansvar
- Kom i gang!
Du får inspiration i form af konkrete praktiske kundeserviceværktøjer, som du straks kan tage i anvendelse.
Form
Foredraget er praktisk orienteret. Det sigter således imod at give deltagerne værktøjer med hjem. Værktøjer der straks kan tages i anvendelse.
Varighed
1 – 1,5 time
Foredragsholder
Frants Dige Pedersen er indehaver af konsulent- og kursusfirmaet PIE, der fokuserer på produktivitet, salg og innovation. Han har en baggrund som cand. merc., HD samt mange års erfaring fra IT branchen.
—–
“Glimrende, et godt og gedigent foredrag.”
Konsulentchef Allan Møller, Syskon Solutions A/S (nu en del af Nianet A/S)