Foredrag

Foredrag: Bedre kundeservice og mersalg

Under foredraget Bedre kundeservice og mersalg sættes der fokus på, hvad god kundeservice er, og hvordan man i højere grad sikrer, at kundeservice får den nødvendige opmærksomhed i en travl hverdag. Læs mere her.

Foredrag: Ræk ud efter salget

Under foredraget Ræk ud efter salget understreges betydningen af, at sælgerne er aktive og at de rækker ud efter salget. Det er ikke nok at sidde aggressivt og vente på at telefonen ringer. Læs mere her.

Foredrag: Hvad gør effektive ledere anderledes?

Under indlægget Hvad gør effektive ledere anderledes? gives der inspiration til, hvad der skal til, for at ledere kan styrke deres produktivitet som ledere. Hvad gør de mest produktive ledere således anderledes? Læs mere her.

Foredrag: Produktivitet KICKOFF

Under indlægget Produktivitet KICKOFF sættes der fokus på produktivitet i hverdagen. Hvad kan man således gøre for at få mere ud af sin arbejdstid? Hvor går det for mange galt i hverdagen? Hvor kan produktiviteten let forbedres uden at løbe hurtigere? Læs mere her.

Foredrag: Effektiv med e-mail

Vi kan optimere hvad som helst. Men som regel er det bedst at optimere det, der fylder i vores hverdag. For rigtig mange er det i dag e-mail. Det giver derfor god mening at forsøge at optimere ens behandling af e-mail. Læs mere her.

Foredrag: Hvad er innovation, og hvorfor er det vigtigt?

Under indlægget Hvad er innovation og hvorfor er det vigtigt? sættes der fokus på nødvendigheden af innovation og på at fokusere langt mere på innovation, end vi har tradition for. Det er således innovation, der for alvor har skabt den velfærd, vi i dag nyder godt af. Men hvordan griber vi det an, såfremt vi også i fremtiden vil forsøge os med innovation? Læs mere her.

Foredrag: Serviceydelser er fremtiden

Vi lever i stadig stigende grad af serviceydelser. Således udgør omkring 80% af vores bruttonationalprodukt i dag serviceydelser. Samtidig bliver der færre og færre, der er beskæftiget med produktion. Men kan vi leve af serviceydelser? Kan vi leve af at klippe hinanden? Med nye serviceydelser vil mange virksomheder i langt højere grad kunne knytte tættere bånd til deres kunder og øge indtjeningen på deres samlede forretning. Læs mere her.

Foredrag: Styrk faktureringsgraden

Under indlægget Styrk faktureringsgraden sættes der fokus på, hvad der skal til for at opnå en højere faktureringsgrad. Det betaler sig således at give dette opmærksomhed for en højere faktureringsgrad kan gøre en stor forskel for indtjeningen. Hvad kendetegner de virksomheder og/eller medarbejdere, der har en høj faktureringsgrad? Læs mere her.