Sammen styrker vi PRODUKTIVITETEN...


YDELSER REFERENCER ARTIKLER OM PIE

 
 

 

 

 
 
  KURSER OG FOREDRAG      
 
 
                 
 
Den produktive leder
Mange ledere vil med et bedre kendskab til produktivitet kunne udvikle såvel deres egen produktivitet som produktiviteten i deres afdeling betydeligt. Læs mere om kurset Den produktive leder her.
 
Effektiv med email
E-mail har i mange virksomheder udviklet sig til at være en kæmpe tidsrøver. E-mail kan være et rigtigt stærkt værktøj, hvis det bruges produktivt. Men det kan også føre til uendeligt store indbakker, manglende overblik over e-mails og sagsforløb, frustration, stress og uproduktivt arbejde. Læs mere om PIEs kursus Effektiv med e-mail her eller PIEs foredrag med samme navn her.   
 

"Et kompromis er kunsten at dele en kage, så alle tror, at de har fået det største stykke.

Winston Churchill
      
 
Personlig effektivitet
Går det af og til for stærkt? På kurset Personlig effektivitet sættes der fokus på, hvordan funktionærer nemmere kan komme igennem deres arbejde. Det handler ikke om at løbe hurtigere, men om at gribe opgaverne an på en smartere måde. Hvad kan vi f. eks. lære af de mest effektive? Læs mere her.
 

"You must be the change you want to see in the world."

Mahatma Gandhi
          
 
Giv produktiviteten en saltvandsindsprøjtning
Mange medarbejdere kan få langt mere ud af deres indsats ved at give deres produktivitet en saltvandsindsprøjtning. Dette til gavn for dem selv og deres kunder. Læs mere her.
 
Styrk faktureringsgraden
Styrk faktureringsgraden er et indlæg, der sætter fokus på, hvordan virksomheder kan styrke faktureringsgraden for de medarbejdere, der udfakturerer deres tid. Læs mere her.
 
Produktivitet KICKOFF
Under foredraget Produktivitet KICKOFF sættes der fokus på produktivitet i hverdagen. Hvad kan man således gøre for at få mere ud af sin arbejdstid? Hvordan får man mere tid til det, man gerne vil bruge mere tid på? Læs mere her.
 
Grundlæggende salgstræning
Kendskab til salgsteknikker er ofte en forudsætning for at kunne sælge. Under kurset Grundlæggende salgstræning sættes der fokus på konkrete og praktiske salgsteknikker, der igennem tiden har hjulpet mange sælgere til at hive salget hjem. Læs mere her.
 
Den produktive sælger
Flere undersøgelser har vist, at når det samlede tidsforbrug gøres op for en sælger, så bliver der kun brugt et mindre antal timer på egentlig salgsarbejde. På kurset Den produktive sælger lærer sælgerne, hvordan de kan sikre mere tid til salg, og hvordan de i højere grad sikrer, at der fokuseres på de aktiviteter, der giver resultater. Læs mere her
 
Genveje til hurtigere salg
Under kurset Genveje til hurtigere salg ses der på, hvordan tidsafstanden fra den første kontakt til en ny kunde og den første ordre kan reduceres. Flere virksomheder har således reduceret denne "salgscyklus" ved at sætte særlig fokus herpå. Læs mere her.
 
Bedre kundeservice og mersalg
Mange virksomheder vil med en mindre indsats kunne forbedre deres kundeservice betydeligt. Men det kræver en indsats. Til gengæld kan gevinsten være stor ved at give kundeservice mere opmærksomhed. Læs mere om kurset Bedre kundeservice og mersalg her.
 
Telefonsalg
Salg over telefonen kan være en effektiv måde at sælge på. Under kurset Telefonsalg sættes der fokus på, hvad der skal til for effektivt at trænge igennem i forbindelse med salg via telefonen. Læs mere her.
 
Mersalg workshop
Større fokusering på mersalg kan i mange virksomheder giver en hurtig og sikker forøgelse af salget og indtjeningen. Under PIEs Mersalg workshop lanceres en række værktøjer til at sætte systematisk gang i mersalget. Læs mere her
 

"Når jeg ser folk spilde deres tid, tager jeg straks fat i dem. Tiden er deres største  ressource, og når den er gået, er den tabt for evigt."

William P. Lauder
CEO, Estée Lauder Companies

 
 
 
 
 

"Vi skal ikke vokse ud af krisen, vi skal øge produktiviteten."

Jørgen Vig Knudstorp,
adm. direktør, Lego

     
 
Ræk ud efter salget
Salg sker ikke af sig selv. For det meste skal der rækkes ud efter det. Hvordan trænger du igennem? Med en udfarende, målrettet og opfølgende indsats kan der opnås store salgsresultater. Men indsatsen skal planlægges. For uden planlægning risikerer sælgerne at bruge alt for lang tid.... Læs mere om foredraget Ræk ud efter salget her.
 
Hvad gør effektive ledere anderledes?
Hvad kan vi lære af de mest effektive ledere? Hvad gør de anderledes? Hvilke metoder anvender de? Hør om metoder der er tilgængelige for alle. Læs mere om foredraget Hvad gør effektive ledere anderledes? her.
 
    
"De to vigtigste krav for at få stor succes: Først: vær på rette sted på rette tidspunkt og dernæst: gør noget ved det."

Ray Kroc, grundlægger af McDonalds
  
 
Serviceydelser er fremtiden
Vi lever i stadig stigende grad af serviceydelser. Men kan vi leve af serviceydelser? Kan vi leve af at klippe hinanden? Kan serviceydelser erstatte produktion? Hvor finder vi ideer til nye serviceydelser? Og hvilke serviceydelser er særligt interessante? Læs mere om foredraget Serviceydelser er fremtiden her.
 

"In the middle of difficulty lies opportunity."

Albert Einstein

 
 
Hvad er innovation, og hvorfor er det vigtigt?
Verden ændrer sig med stadig større hastighed. Det vi før kunne leve af, er der nu andre, der har overtaget. Derfor må vi omstille os. Finde noget nyt at sætte i stedet. Læs mere om foredraget Hvad er innovation, og hvorfor er det vigtigt? her.  
 
 
 
 
 
 

PIE Tlf. 8660 3738

Copyright PIE